تنها ترینن تنها - مجید خراطها
نوشته شده توسط : امیر ♥

تنها ترینن تنها - مجید خراطها



DM.....................GM................
هرشب وقتي تنها ميشم حس ميکنم پيش مني


DM.....................GM................
دوباره گريه م ميگيره انگار تو اغوش مني


DM.....................GM................
روم نميشه نگات کنم وقتي که اشک تو چشمامه


DM.....................GM................
با اينکه نيستي پيش من انگار دستات تو دستامه


GM.............CM...........G...DM
بارون ميباره و تو رو دوباره پيشم ميبينم


GM...................CM.............G..DM
اشک تو چشام حلقه ميشه دوباره تنها ميشينم


GM................CM...........G...DM
قول بده وقتي تنها ميشم بازم بياي کنار من


GM..............CM...........G...DM
شباي جمعه که مياد بياي سر مزار من


DM.....................GM................
دوباره باز ياد تو شد زمزمه نبودنم


DM.....................GM................
ببين که عاقبت چي شد قصه با تو بودنم


DM..................GM................
خاک سر مزار من نشوني از نبودنت


DM...................GM................
دستاي نامردم شهر چرا ازم ربودنت


GM.............CM...........G...DM
بارون ميباره و تو رو دوباره پيشم ميبينم


GM...................CM.............G..DM
اشک تو چشام حلقه ميشه دوباره تنها ميشينم


GM................CM...........G...DM
قول بده وقتي تنها ميشم بازم بياي کنار من


GM..............CM...........G...DM
شباي جمعه که مياد بياي سر مزار من


DM..................GM.................
به زير خاکم و هنوز نرفتي از خيال من

DM........................GM.................
غصه نخور ، سياه نپوش ، گريه نکن براي من


DM..............GM.................
ديگه فقط ارزومه بارون بباره رو تنم


DM....................GM.................
دوباره لحظه ها سپرد منو به باد رفتنم


GM.............CM...........G...DM
بارون ميباره و تو رو دوباره پيشم ميبينم


GM...................CM.............G..DM
اشک تو چشام حلقه ميشه دوباره تنها ميشينم


GM.............CM...........G...DM
ديگه فقط ارزومه بارون بباره رو تنم


GM.............CM...........G...DM
رو سنگ قبرم بنويس تنها ترين تنها منم





:: موضوعات مرتبط: شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: تنها ترینن تنها - مجید خراطها , آکورد اهنگ هر شب وقتی تنها میشم , از مجید خراتها , مجید خراتها , آکورد برای گیتار , ,
:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهراب در تاریخ : 1392/6/19/2 - - گفته است :
ghamgin va del neshin bod


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: